radosť tvoriť.

21 DIY na júl.

môj muž ma naučil neočakávať. Á neočakávala som až taký veľký úspech tohto postu. nesmierne vám na to ďakujem z celého srdca. ♥  veľmi si to vážim, že tento formát má u vás miesto, lebo má aj u mňa. (:

nevedela som sa už dočkať konca tohto mesiaca, aby som sa mohla pustiť do tohto postu. bude veľmi živý, odvážny a letný. veď predsa je júl. 🙂  poďme ne to!

k letu neodkladne patria výlety, pikniky, stanovačky, chatovačky, párty, ľahké jemné oblečenie, kopec farieb a vzorov. Všetko je vyčačkané a málo čo jednoduché. Kaktusy, kvetiny, plameniaky, labute, zmrzlina, melón či komáre. Takéto je leto. aj júl. Tuto je zmeska všetkého letného. predstavujem vám 21 DIY letností na júl!

titul

2 DIY1 DIY

Tvorte! a veľa! veď sú prázdniny, teplo a dlhé večeri.
Čas stvorený na DIY letnosti.

Dobrý júl majte!

Eva