radosť jesť.

Grilované broskyne a 8 jedlých letností.

Zopár veci mi leží na jazyku.

táto pesnička pre viac odvahy.

tento song. stále keď pozerám klip, chcem tak tancovať na ulici s mlákou 😀

táto limonáda.

IMG_9006

toto miesto.

aj grilované broskyne a so zmrzlinou.
Tie by som jedla každý deň. veľmi jednoduchý a rýchly recept je to. A mega chutný! u nás sa zjedli raz-dva-tri. mňam! myslím, že toto dokončím, idem si urobiť ďalšie. 😀

budeme potrebovať:

  • broskyne
  • hnedý cukor
  • maslo
  • zmrzlina, šľahačka a ovocie podľa chuti.

postup je malina! či borskyňa ? 😀

Broskyne umyjeme, rozpolíme a zbavíme kôstky. Polky poukladáme na papier na pečenie, do jamky dáme kúsoček masla a posypeme hnedým cukrom. Grilujeme. na klasickom grile alebo v rúre (200°C asi 15 minút). Kedže v bytovke gril nemôžeme, ja som moje piekla v rúre. 🙂

Webp.net-gifmaker

Broskyne servírujeme s kopčekom zmrzliny, šľahačky či kúskom drobného ovocia.

IMG_9031IMG_9077IMG_9088IMG_9104IMG_9115IMG_9127

a tuto je 8 receptov na jedlé letnosti. ♥

pavlova torta.

polievka z pečených paradajok.

cícerové muffiny.

slimáky z lístkového cesta.

avokádovo – jahodové smoothie.

levanduľové sušienky.

cuketovo – zemiakové placky.

melónový šalát.

kolaz jedla

aká je vaša obľúbená jedlá letnosť ? 

u mňa vyhráva melón a tieto broskyne,
ale aj jogurtovú zmrzlinu milujem či varenú kukuricu. 😀

no aj melónový šalát mi veľmi chutí a ešte kopec ďalších jedlostí.
ach tá nerozhodnosť. 😀

IMG_9097IMG_9122

majte dobrý čas!

Eva