radosť tvoriť.

21 DIY na jún.

čosi nové. čosi iné. čosi výnimočné.

niečo také, by som chcela každý deň. no zatiaľ mám rada moju rutinu. také samé nudné dospelácke veci – ranné nestíhačky, rýchle raňajky, zalievanie papriky a paradajok, klasických 8 hodín v práci, dopíjanie rannej studenej kávy, nekonečné upratovanie, príprava večere, prokrastinácia. – akosi takto vyzerá môj bežný deň.
nesťažujem sa. mám to rada.
a ešte popri tom maľujem tašky a blog píšem.

ále predsa mi moja kreativita nedá spávať.
snažila som sa vymyslieť čosi nové, čosi iné, čosi výnimočné.
skoro na každý deň, čo si môžete aj vy vyrobiť.
hľa, tuto je výsledok.

kúsok kreatívnej inšpirácie na mesiac jún je pohromade a ja isto z tohto tu čosi vyskúšam.

pred 5 rokmi som začínala s blogom, kde sme spolu s kamarátkou uverejňovali všakovaké nápady, zväčša z piterestu. Už vtedy som vedela, že za vetu s malým písmenom patrí bodka a smajlík musí byť po každom odstavci. 😀 potom prišlo ticho a o asi 2 roky na to som sa pustila do DIY videí. 😀 to by som nebola ja, keby som s tým neprestala. 😀 prestala som a presedlala na blog! ktorý mal búrlivý život. 🙂 z jednej platformy som prešla na druhú. začiatkom mája sme oslávili spolu 2 roky! na tomto tu, čoskoro rok. 🙂
vytešujem sa tu.
po roku by mohla prísť aj akási novinka. tak je tu. 

pinterest. celosvetový katalóg kreatívnych nápadov. zdroj aj mojej inšpirácie.
sledujeme sa tam ?

Práve z pinterestu vznikol aj tento formát článkov. Budem sa snažiť vybrať, čo najlepšie, najkrajšie, najkreatívnejšie a najzaujímavejšie nápady na nasledujúci mesiac. 🙂

verím, že sa vám tento druh postu páčil a dúfam, že bude pokračovanie. 😀

budem vďačná za každú spätnú väzbu dole v komentároch. ♥
môžete mi tam dať aj tipy na tvorivé blogy, DIY, či zaujímavé posty. 🙂  poteším sa.

krásne dni júnové majte!

a čosi si vytvorte 😉

Eva

 

 

