radosť tvoriť.

21 DIY na august.

V práci ako som ku prvej hotovej položke za dnešný deň pripisovala dátum 1.8. som si spomenula, že to už je nový ďalší mesiac. a ja nemám prichystaný post. – paniká. Tákže po práci som rezkou chôdzou vyrazila domov a dala dohromady pre vás týchto 21 DIY na august. Znova sú to letnosti, ktoré si u vás určite nájdu využitie.

Polovica prázdnin, polovica leta, polovica horúčav je už za nami. Leto milujem v plnej krásne. Keď je vonku viac ako 30°C, slnko praží, vzduch sa nedá dýchať a všetko s tým spojené, či už sedenie v práci alebo kdesi pri bazéne. Ozaj, toto leto je moje prvé pracovné leto. Svoju dovolenku som si minula na tábor, no radšej by som bola za more. 🙂 Počas júla som mala také mini blogové prázdniny, teda asi ešte mám. Akosi sa mi nechce písať. 😀 Stále mám kopec nápadov, no lenivosť vyhráva. :/

V júly mi posnula kamoška nápad o plátených taškách na huby. Tak sme to zrealizovali, dali im myšlienku, správu aj parádnu hubu. Výsledok nájdete na sashe.sk/jasoty

august

No a poďme k tým 21 tvorivostiam na mesiac august.

a ešte ako bonus vám sem pridávam tieto jedlé kaktusy! ♥

august2august1

A už teraz vám prezradím, že 21 DIY na september sa ponesie v školskom duchu. 🙂

užívajte augustové dni !

Eva