radosť žiť.

Narodeninový špeciál • 21.

tak a je to tu zas. ďalšie narodeniny.
Včera som nariekala, že už nebudem mať 20, ale 21. že už budem stará koza. 😀
No ale nič sa v noci nezmenilo, ani žiaden sivý vlas sa neobjavil. 🙂

Processed with VSCO with m5 preset

 

Počas svojej 20-ky som zažila toho veľa. 🙂

vydala som sa, zmenila som priezvisko aj bydlisko. Prežila som rok v práci, no zmenila som pozíciu, za ktorú som vďačná. Mala som psa, dostala som na ňu alergiu. Vypestovala som si vlastné paradajky na balkóne a urobila som si sama palacinky. Ostrihala som sa, nafarbila si vlasy, vyhodila množstvo vecí z minulosti, učím sa jesť zdravšie a viac sa starať o seba a svoju pleť. Ochutnala som chai latte aj matcha latte. Bola som v Prahe, mala super leto na táboroch, zoznámila sa s novými ľuďmi. Získala ďalšie skúsenosti a ponaučenia a viac inšpirácie. Ľudia ma na ulici spoznávajú a mne pribúdajú sledovatelia. Užívam si čas osamote a zároveň milujem spoločnosť. Zbožňujem ryžové rezance a cestovanie vlakom. Naučila som sa ignorovať ľudí a nedať sa tak ľahko ovplyvniť. Začala som maľovať a predávať tašky a batôžteky. A hlavne robím to čo ma baví a som spokojná s tým, kde som, lebo viem že si idem za svojim snom. ♥

Processed with VSCO with p5 preset

Chcela som vám tu napísať aj čosi negatívne. No nič mi nenapadá. Snažím sa na nepríjemnosti zabúdať a ponaučiť sa z nich. Akurát dostala som silnú alergickú reakciu, mala som strašnú chrípku á veľmi mi vypadávajú vlasy. 😀

O mojich cieľoch na ďalší rok vám sem nebudem písať. Čo ak čosi nevyjde a potom budeme všetci sklamaní. Takto bude lepšie nechať sa prekvapiť. 🙂

Processed with VSCO with m5 preset

Keď som minulý rok písala narodeninový špeciál 20, tak som nemyslela, že o rok ho budem písať znovu. 😀 viete, akosi som si myslela, že to ďalší rok na blogu už nepotiahnem, no a predsa som tu a teším sa na ďalší narodeninový špeciál.
Verím, že môj ďalší rok života bude opäť čímsi špeciálnym 😉

Processed with VSCO with m5 preset

krásny októbrový dník ! ♥

a vďaky za všetko. ♥

už 21-ročná Eva.

Processed with VSCO with g3 preset

ps: zajtra môžete čakať ďalší post !

 

Pridaj komentár

