radosť tvoriť.

Čelenka na jeseň.

určite to poznáte. jeseň. vonku sú stromy zafarbené vo všetkých jej farbách, zubaté slnko sa na vás usmieva a bum. ten ostrý zimný vietor rovno do tváre a uší. O pár dní na to sa môžete pripraviť na nepríjemnú bolesť ucha. Tento problém sa dá vyriešiť s čiapkou, no ja mám čosi pre vás lepšie ! čelenku na jeseň. 🙂 skvele zakryje citlivé uši a ešte aj vyzerá skvelo.

Processed with VSCO with m5 preset

úprimne, bola som prekvapená, aké jednoduché ju bolo urobiť.
a som nadšená z výsledku! 🙂 dúfam, že aj vy.

tak šup na to.

IMG_20171008_165024_723

budeme potrebovať: 

  • úpletovú látku (ja som mala rozmer 2x 55×15 cm a cca 10×15 cm)
  • nožnice
  • ihla a niť
  • stuha

každý kus látky zložíme na polovicu po väčšej časti. pri koncoch ju zašijeme.
len tak na ľahko, stehy nemusia byť pekné ani veľmi pevné.

IMG_3980

tieto dva kusy látky prekrížime cez polovicu.

IMG_3981

a protiľahlé konce spojíme a zašijeme.

IMG_3984

túto nepeknú časť zakryjeme kúskom látky, z ktorého vytvoríme mašľu.

IMG_3986

s mašľou nám vznikli dve verzie čelenky. Jedna s uzlom a druhá s mašľou. 🙂

IMG_20171008_164946_122

Processed with VSCO with m3 presetProcessed with VSCO with m3 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with m3 preset

IMG_20171008_165103_552

Processed with VSCO with f2 preset

zbohom vietor v ušiach ! teraz si užijem jeseň naplno

Processed with VSCO with f2 preset

majte dobré októbrové dni !

Eva

Pridaj komentár

