radosť tvoriť.

21 DIY na október.

oktober

ááá, október je tu a neviem si predstaviť krajší prvOktoóbrový deň. ♥ teplé slnko, pokoj, jesenné šaty, lístie, čaj, v rúre jablkový perník a vrecká plné gaštanov. Som ako straka, stále keď vidím nejaký ligotajúci sa gaštan, tak skončí v mojom vrecku. Potom ich máme doma hromadu a na koniec aj tak skončia v koši. No už čosi dumám gaštanové na blog. je tu ešte niekto s podobnou chorobou ? 😀

ako je tu už zvykom prvý deň v mesiaci je tu ďalších 21 DIY na nasledujúcich cca 30 dní. 🙂 a je to tu aj dnes! klikajte, pozerajte a tvorte ! Fall for DIY. ♥

á ešte táto jesenná pom-pom čelenka je super!  😉

oktober2oktober1

majte október plný slnka, čaju a radosti !

Eva

Jedna myšlienka na “21 DIY na október.

  1. Krasny clanok, dakujem, ze si ma don zaradila 🙂 Ja mam inak podobnu “diagnozu” – dnes som si z prechadzky priniesla asi 10 kamenov 😀 A ked prave nezbieram kamienky, tak su to listy, sisky, gastany, vetvicky a podobne… No katastrofa 😀

    Like

Pridaj komentár

