radosť tvoriť.

Okná na stene.

21622197_1727109237312705_777781701_n

v našom byte mám svoju izbu – dielňu, kráľovstvo, sklad, pracovňu, sušiareň a tak. 😀
Po viac ako pol roku som si konečne poupratovala skoro všetky veci ešte z detskej izby a našla tomu miesto. Síce stôl už mám dlhšie, no konečne môžem na ňom aj pracovať. Tento post píšem ako prvý z môjho bieleho stolu pod oknom, sedím na drevenej stoličke so sivým sedákom a nohy mi hreje tkaný koberec. ♥ nie že by som pred tým tieto veci nemala, no pravdupovediac ani ich nebolo vidno. Priznávam, som neporiadník a poriadny. 😀 okrem stolu konečne vidno aj posteľ a podlahu! (ách Eva, strašné s tebou).

Keď už všade bol ako taký poriadok, čosi chýbalo stenám. Ták horsa pinterestovať a tuto vidíte výsledok! 🙂 všetko je tak jednoduché ! už mám okná na ďalšej stene a dokonca ani susedia mi nepozerajú cez ne do izby. 😀 – práve na mňa čumí suseda z balkónu…

IMG_3029

budeme potrebovať: 

  • lepiacu pásku v čiernej farbe
  • farebné papierové washi pásky
  • nožnice

IMG_3010

postup je úplna malina. Jednoducho pomocou pásky vytvoríte na stene okná, niektorému pridáte rolety, inému zas parapetu, a ďalšiemu dvojitý rám. Na záver stačí posadiť kvety do kvetináčov a je hotovo! čo vy na to ?

IMG_3013IMG_3014IMG_3018IMG_3034IMG_3036IMG_3041IMG_3030IMG_3044

btw. lepila som krivo a navyše neviem fotiť rovno. 😀

šťastko Evuš.

IMG_3221

užívajte dni septembrové. 

IMG_3217

Eva

Jedna myšlienka na “Okná na stene.

Pridaj komentár

