radosť tvoriť.

21 DIY na september.

á tak už je tú. september. končí leto a začína jeseň.

na jednej strane mám rada jeseň (farby, listy, dážď, jarmok a moje narodeniný), ale leto mi bude chýbať. Teda už teraz mi chýbajú tie horúčavy. 😥

september2

aj jeseň má svoje čaro a už teraz sa teším na všetky tvorivosti, čo tuto budú. dúfam, že aj vy 😉 Týchto 21 DIY na september sa bude niesť v školskom duchu. Toto bude druhý školský rok, čo pracujém. A som rada, mám rada svoju prácu, chodím tam rada, robím všetko s radosťou a najlepšie ako viem (ale určite viem aj lepšie 😉 ). Tieto tvorivosti nemusia byť len do školy, svoje miesto si určite nájdu aj v kancelárii na pracovnom stole. 🙂 niektoré z týchto tvorivostí nemajú návod, no verím, že si s nimi poradíte. Je to jednoduché. 😉

21 DIY na september: 

á ako bonus vám sem pridávam toto a toto video. (:

septemberseptember1

krásne septembrovanie !

a nezabudnite na súťaž !

Eva

