radosť tvoriť.

Top s odhalenými ramenami.

pri odhaľovaní častí tiel ešte chvíľku zostaneme a túto sezónu si trošku oblečenie upravíme.  Tentoraz to bude pánska prúžkovaná košeľa, z ktorej vytvoríme nežný top s odhalenými ramenami. Presne taký, aký majú v každom jednom obchode. No ten váš bude originál upravený podľa vás.

táto séria upravovania oblečenia ma veľmi baví, a vidím, že aj vás. to ma veľmi teší. snáď ešte čosi vymyslím a podelím sa s vami o to. Tento top s odhalenými ramenami je môj obľúbenec. Neukazuje veľa, ale ani málo. Povedala by som, že tak akurát. A na leto je ideálny. Už teraz viem, že ho budem s radosťou nosiť. 🙂

IMG_9035

budeme potrebovať: 

  • košeľa väčšieho čísla
  • ihla a niť
  • nožnice
  • pásová guma
  • pravítko a krajčírska krieda, ceruza – opatrne, aby neostali stopy po nej
  • spínací špendlík

postup je opäť malina!

z košele odstrihneme vrchnú časť.

s ihlou a niťou zašijeme lem a vytvoríme tunel pre gumu. mne sa páči ako vidno stehy, tak som ich robila väčšie, no komu sa to neľúbi. nech ich robí menšie alebo použije stroj 😉

IMG_9137

pomocou spínacieho špendlíka prevlečieme gumu tunelom.
na konci spolu zauzlíme. a máme hotovo!

IMG_9138

vyrobte si aj vy trend tohto leta! ♥

môžete si takto vyrobiť aj šaty. stačí použiť dlhšiu košeľu.

IMG_9160IMG_9200IMG_9134IMG_9135IMG_9033

užívajte júnové dni!

Eva

