radosť tvoriť.

Dekupáž na drevo.

stále čosi odkladám. ráno polovicu šálky kávy, v práci prácu a okrem toho, doma žehlenie či kopec tvorivostí, ktoré chcem urobiť a dať sem. Na tento drevený podnos mi sadal prach skoro rok. Á konečne dostal svoj vzor, tvar, farbu. svoju dušu. ♥

iste poznáte servítkovú techniku, je to vlastne dekupáž. Veľmi jednoduché, dokonca ešte na zš sme s tým pracovali. 🙂 je to veľmi kreatívny spôsob tvorenia. Môžete si zvoliť vlastný vzor, tvar. Môžete to dať na čokoľvek papierové, drevené či textílne. Je to ozaj malina s kúskom trpezlivosť. 🙂

IMG_8896

budeme potrebovať: 

  • čosi drevené – podnos, škatuľku, šperkovnicu, rámček na fotku …
  • lepidlo na dekupáž – postačí aj Herkules
  • nožnice
  • štetec/ hubka
  • akrylová farba
  • servítka so vzorom

IMG_8839

Naše čosi drevené môže ostať aj drevené. Môj podnos mal na sebe zopár fľakov, tak som ich prekryla zopár vrstvami bielej akrylovej farby. Zo servítky vystrihneme vzor, ktorý budeme aplikovať na drevo. Moja kvetinová servítka niesla celú lúku makov, zopár som vystrihla a vytvorila do centra podnosu kvetinový výbuch. 

IMG_8840

vystrihnutý vzor si rozložíme na drevený povrch, ako by sme to tam chceli mať. Odporúčam si to odfotiť, aby ste vedeli ako to prilepiť.

IMG_8843

Servítku oddelíme od zvyšných vrstiev, aby nám ostala len jedna vrchná s potlačou.

IMG_8841

Nanesieme na drevo vrstvu lepidla a podľa fotky ukladáme
a jemne pritlačíme servítku k drevu.

IMG_8844

Necháme uschnúť a nanesieme na vrch lepidlo. Aj dve vrstvy.
Necháme úplne vyschnúť. Lepidlo bude transparentné.

IMG_8845

a je hotovo!

IMG_8875IMG_8890IMG_8881IMG_8885IMG_8901

á už mi môže manžel nosiť raňajky do postele. ♥

slnkaplné dni majte!

Eva

