radosť tvoriť.

Obal na okuliare.

tento týždeň by mal byť taký slnkaplný. a k slnku patria aj slnečné okuliare. či už slnce užívate pri mori, alebo v bežný deň v lete či v zime. chránia vaše oči a sú parádny módny doplnok, ktorý by nemal chýbať každej žienke či mužovi.

nosievate ich ?

ja áno. a veľmi rada. totiž obľubujem, keď ich mám len tak na hlave a držia moje vlasy ako tak pokope, hoc slnko nesvieti. občas sa prichytím, keď mi slnce strašne svieti do očí a nadávam, že kde mam znova slnečné okuliare, no tie sú práve čelenkou. 😀

dnes vyrobíme čosi pre ne.

IMG_20170515_181749_957

jednoduchosť. mám ju rada.
veci ktoré vyzerajú jednoducho a aj sa jednoducho dajú urobiť.
také prosté, obyčajné a jednoduché. presne ako tento obal na okuliare, aj moje okuliare.

jeho výroba vám zaberie ozaj len pár minút.

IMG_8672

budeme potrebovať: 

  • koža (alebo iná pevná hrubšia látka. napr. filc)
  • ostré nožnice
  • stuha alebo hrubý špagát či šnúrka (cca 30 cm)
  • tavná pištoľ (na ihlu a niť pri koži zabudnite :D)
  • okuliare
  • ceruza

IMG_8660

na kožu ceruzou obkreslíme tvar okuliarov a z každej strany pridáme 1-2 cm.

IMG_8662

Látku preložíme na polovicu a vystrihneme.

IMG_8664IMG_8666

S tavnou pištoľou prilepíme stuhu na spodnú vnútornú stranu.
Okuliare zabalíme a obmotáme stuhu či šnúrku okolo. a máme hotovo !

IMG_8670

ozaj, môj kúsok kože som ulovila v sekáči za 30 centov! paráda, že ?

IMG_8687

IMG_8684

verím, že teraz moje okuliare budú mať aj čestné miesto v tomto obale v taške a nie len na hlave. pri vlasoch či na nose. 🙂

slnkaplné dni majte !

Eva

IMG_8510

