radosť tvoriť.

Nenudné ponožky.

občas mám pocit, že heslo môjho šatníka je: ponožiek nie je nikdy dosť.
hoc moje nôžky sú veľmi rady bosé, no aj nenudné ponožky obľubujú.

dokonca mám toľko ponožiek, že tak 4 mesiace by som nemusela ich prať.
v skutočnosti nosím asi tak 10 párov dookola. 😀
som čudná, ja viem.

aby toho nebolo málo, tak väčšina z nich má nejaký vzor. a tie nudné, čisté, obyčajné nosím len zriedka a to sú takmer všetky sivé 😀
mám líšky s chvostíkom, vianočné, zimné, kvetinkové, prúžkové, bodkové
a aj prasiatka, ktoré mi momentálne ukradla Arya.

toť kúsok z môjho ponožkového šatníka. 😀

v tomto prechodnom období (ale aj mimo neho) sú ponožky takmer stále na nohách. či už tie huňaté tepľunké, alebo vysoké či tie smiešne do balerínok. (:
nudné či nenudné, myslím, že každé v sebe čosi skrývajú.

tie nudné je treba zmeniť na nenudné. 🙂
a ešte aj aby boli originál, a nikto také nemal! 🙂

IMG_8333

tri DIY tvorivé tipy ako na špeci ponohy !

budeme potrebovať: 

ponožky (krátke, dlhé, je to na vás.)
farba alebo fixa na textil
tvrdý štetec
krajka
tavná pištoľ
nožnice
igelitový sáčik

IMG_8264IMG_8274

I.

do ponožky dáme sáčik, tak že si ho navlečieme na ruku a na to ponožku a spolu to dáme z ruky dole. Na vrchnú časť ponožky nakreslíme bodky. Samozrejme kreativitu môžeme vypustiť a bodky môžete zmeniť na trojuholníky, kvietky či malé paličky (prúžky).

IMG_8265IMG_8266IMG_8289

II.

ako pri prvom postupe ponožku vyplníme sáčikom. Tvrdý štetec poriadne namáčame do farby a s prstom frkáme po ponožkách. Pod ponožky odporúčam dať nejaký gmený obrus, podložku, ale aj igelitová taška poslúži.

IMG_8273IMG_8296

III.

na tento postup sú ideálne vysoké ponožky, ak máte jednostrannú krajku. No ak čipka má obe strany vzorované, aj krátke ponožky padnú vhod! (: jednoducho s tavnou pištoľou prilepíme čipku na okraj otvoru ponožky. Moje boli sťahovacie, tak som čipku nalepila po častiach a kúsok stále odstával.

IMG_8278IMG_8281

ta – dá ! 

IMG_8303

ktoré sa vám ľúbia najviac ? ♥

IMG_8323IMG_8292IMG_8328IMG_8296IMG_8331IMG_8348IMG_8286IMG_8284IMG_8349

za mňa maliarske ! ♥

krásne dni majte !

Eva

