radosť tvoriť.

Krepovaný veniec.

pred pár dňami som dostala veľmi milú správu. o tom, že som vraj super žena. 😀

otázka znela ako to všetko zvládam ? – 8 hodín v práci, koníčky, voľný čas, blog, varenie, starostlivosť o domácnosť, manžela a už aj psa.

trochu som sa nad tým zamyslela aj zároveň zarazila, že toho ozaj veľa robím a ja nechápem prečo a ako to tak stíham. Každopádne ma to veľmo potešilo, že moja obyčajnosť niekoho prekvapuje. 😀

Po tomto som začala viac uvažovať o mojom čase, ktorý ako kde venujem. Momentálne máme doma malé zakňučané šteniatko, ktoré si vyžaduje veľmi preveľmi veľa pozornosti a lásky. Už nestíham byť až tak super ženou. No vidíme to na lepšie zajtrajšky. 🙂

Ako dieťa som milovala čokoľvek tvoriť z krepového papiera.
Koláže a tak. no hlavne farbiť si vlasy 😀 jednoducho, bolo to cool.

aj vy ste to takto robievali ? 

S kúskom nostalgie je tu ďalšie DIY na veniec z krepového papiera.
Veľmo jednoduché, no kúsok čas žerúce, pripravte si aj kúsok trpezlivosti. 🙂

IMG_7649

budeme potrebovať:

drôt
nožnice
krepový papier (odporúčam 2 odtiene zelenej a 2-3 farebné na kvetiny)
tavná pištoľ
povrázok

IMG_7570

Veniec je malina! Z drôtu vytvoríme kruh a neuzavrieme ho. Krepový papier v odtieňoch zelenej farby nastriháme na približne 2-4 cm dlhé kúsočky, ktoré začneme navliekať na drôt až zaplníme celý obvod. Kúsky môžeme prikrčiť a našuchoriť ich, aby vyzerali hojnejšie.

IMG_7582IMG_7584

kvetiny. – to je už oriešok.
z celého kusu papiera odstrihneme pás, ktorý potom rozdelíme na 2 časti (pre väčší kvet nedelíme). Približne do 2/3-in nastriháme tenké husté prúžky.

IMG_7587

to potom na tesno zrolujeme a na spodnú časť nanesieme dobrú vrstvu
lepidla z tavnej pištole. a necháme zaschnúť.

IMG_7589

IMG_7595

takto vyrobíme kvetiny v rôznych farbách a veľkostiach.

IMG_7603

IMG_7600

Teraz ich len prilepíme na krepový papier, uviažeme povrázok a máme hotovo!

IMG_7605IMG_7657IMG_7617

ten môj si ešte hľadá miesto, no ak ho nájde iste to pošérujem na ig.

inak na fb stránke prebieha do 2.5. súťaž o batôžtek s logom Radosť je voľba.

Krásne jarné dni majte!

Eva.

