radosť tvoriť.

Kvetovaný venček.

sviatky jari sú tu cuby-dup a ja ako každý rok dumám nad tým, aké šaty si oblečiem.

žienky, máte to tak tiež ?

ak nie, tak ste úplne super 😀

vraj módna farba roku 2OI7 je červená, tak som sa rozhodla pre červenú. kúsok z mojich šiat ste už mohli zhliadnúť na instastories.
sú to tieto.
krásne, príjemné, ľahké, červené jednoduché. ♥ presne ako som chcela.

a ďalšia vec, ktorou hútam sú doplnky.

Našla som nádherné nežné krásky, ktoré museli byť moje a v mojich vlasoch.
kvetovaný venček je tohtoročná moja voľba.

IMG_7462

budeme potrebovať:
kvetinársky drôt
umelé kvetiny
kúsok zelene
tavnú pištoľ
stuhu
nožnice

IMG_7179

pripravíme si kvetiny a zeleň. jednoducho ich podelíme.
ja mám tieto a tieto kvetiny.

IMG_7181

odmeráme obvod hlavy, ktorú venček bude zdobiť a z kvetinárskeho drôtu vytvarujeme kostru venca.

IMG_7180

teraz pravidelne – nepravidelne omotáme kvetiny. Ak kvietky na drôte nemáte, môžete jednoducho prilepiť tavnou pištoľou.

IMG_7185

po celom obvode venčeka obmotáme tenkú stuhu.
koniec sa začiatok prilepíme tavnou pištoľou.

a nezabudneme na zeleň!

IMG_7188

máme h o t o v o ! (:

IMG_7663

čo vy na to ? 

bude zdobiť aj vaše hlávky počas sviatkov jari ? 

IMG_7477IMG_7668IMG_7675IMG_7676

IMG_7560

Krásne dni !

Slávte jar !

Eva

