radosť tvoriť.

Veľkonočné pohľadnice.

posielate pohľadnice ?

ja nie, ale rada by som. 😀 možno zavedieme v našej rodine nový zvyk
zasielania pohľadníc do našich rodín. (: 

v dnešnej dobe je to už starodávne. Tie náboženské zasielajú väčšinou babky a mamičky pohľadnice so svojimi drobcami v tématických kostímoch.
je to tak trocha zabudnutá tradícia.

Čo tak zaslať pohľadnicu, trocha vtipnú, jednoduchú a originálnu ?

tento nápad sa mi ľúbi! a viem, že moja starká sa jej iste poteší. 🙂
iste aj každú dušu, ktorá ocení milé drobnosti.

čo vy na to ?

IMG_7691

pripravila som si dajme tomu 2 varianty pohľadníc.

kresťanské a tradičné + bonus v nárečí. (:

IMG_7695

Veľká Noc nie je o vajíčkach, dobrej šunke či poriadnej olievačke. Je to láske, ktorá prišla na zem a zomrela za nás. Je to o Ježišovi, ktorý trpel aj za teba na kríži. Tieto pohľadnice sú o Ňom.

Takého pohľadnice si môžete stiahnúť v pdf formáte tuto.

IMG_7693

Kúsok slovenských tradícií aj do pohľadníc ! a jedna kúsok viac môjmu srdcu bližšia. 🙂

Tie tradičné sú tuto. a východniarska tu.

IMG_7695

Pohľadnice môžete vytlačiť na obyčajný kancelársky papier, odstrihnúť okraje a nalepiť na kartón či výkres v pastelových farbách. Necháme vyschnúť, dokončíme prianie, vložíme do obálky, napíšeme adresu a šups na najbližšiu poštu !

IMG_7700IMG_7722IMG_7730IMG_7732

ak by ste chceli všetky pohľadnice v inom rozlíšení neváhajte
a napíšte mi mail (sabovikovaeva96@gmail.com) , správu na fb alebo ig. (:

IMG_7728

Krásne dni majte !

Radosť rozdávajte! Tvorte a posielajte !

Eva

 

