radosť žiť.

Za január, február a marec.

Tak rýchlo ušli tieto tri posledné mesiace, že och. Dokonca som úplne zabudla napísať post koncom februára. Tákže teraz máte tuto poriadnu dávku novotín za prvé tri tohtoročné mesiace. (:

Január začal šialene a nestíhačkou. 😀 celunký sa točil okolo mojej svadby. áno, už som pani. Mám manžela a som Lacková. Ešte do teraz si na to zvykám, že môj priateľ je môj manžel.

Po svadbe začal nekonečný kolotoč sťahovania, organizovania, upratovania a zmien. Do teraz ešte nemám vybalené všetky veci. Neviem, kde mám polovicu papierov, či opasky alebo moje obľúbené šaty. Podstatné je, že mám celú izbu na tvorenie.

Moja naj časť januára bola naša svadba. ♥ a potom zistenie, aký veľká šatník (izbu) máme. (:

Pfú, tu bol február ? kedy ? 😀

Vo februári nám prišli vaky, ktoré (neviem prečo) ešte nepredávame. 😀 ale čoskoro budú k dispozícii. Máme taktiež aj nové vzory tašiek, ktoré sa tešia Vašej obľube.

Počas februára som dostala možnosť pracovať na novej pozícii. Som veľmi vďačná za túto skúsenosť a neskutočne ma baví moja momentálna práca. Je to keď kúsok moja práca snov.
-určite je aj čosi lepšie-  Najkreatívnejšie oddelenie, ktoré sa zaoberá technikou. áno, aj niečo také existuje. (:

Aj v Bratislave som bola cez február. (: Nakúpila som v IKEA a videla krásny nočný Slavín.

Sezónu kvapkajúcich nosov v roku 2017 otvoril zápal priedušiek. Moja schopnosť robiť čokoľvek bola veľmi mizerná. A ešte do toho aj tá všetká alergia. Ále prežili sme to a už je všetko OK.

Marcovanie začalo síce v posteli, no to mi neprekazilo radosť z tulipánov či deň žienok. Po dvoch mesiacoch sme si konečne zaobstarali rúru a tak vypekanie začína. Môžete sa tešiť na jedlé posty. (:

Presťahovali sme sa do novej kancelárie, ktorú si zútlňujeme a dávame prázdnym stenám kúsok života.

V marci sme spolu s manželom navštívili Prahu. Bola veľmi krásna. mali sme úžasné počasie, dobre sme sa najedli a videli všetky pamiatky. Naposledy sme tam boli ešte ako priatelia, no teraz už ako manželia. Veľmi pekne ďakujeme za takýto darčok ♥

zdravíme z Prahy. ❤

A post shared by Eva Lacková (@radost_je_volba) on

Marec je na konci a ja sa konečne dostávam do akého takého režimu. Snažím sa čo najlepšie skĺbiť svoj voľný čas s blogom a ešte popritom aj starostlivosť o náš 4-izbový byt / Nerozumiem, žijeme v ňom dvaja, no každá izba je plná, ako by tam boli 4ja. 😀 /, prácu, kamarátov, iné záľuby a manžela.

Aprílovanie /či aprílčenie/ začína, ideme doň so slnečnými dňami.

Krásny   a p r í l    majte!

jar užívajte!

Eva

