radosť tvoriť.

recy vázičky

hromadia sa a hromadia. stále ich je viac a viac a ja už neviem, čo s nimi.
poznáte to ? 

hovorím o zaváraninových fľašiach.

samozrejme, môžem do nich čosi zavariť. no teraz v jari asi nie. jedine, že by som sa na chvíľu stala rozprávkovou Maruškou (pekné meno) a šla na jahody. (:

á po svadbe mi ostalo trilión kytíc a s nimi aj kopec krásnych stužiek.
tákže práve pri tomto DIY ich využijem dosýta!

Taký totálny recyklovaný postup. 😀

IMG_7410

budeme potrebovať: 
zaváraninové fľaše (rôzne tvary a veľkosti)
tavná pištoľ
nožnice
stuhy rôznej hrúbky a vzorov
kvetiny či iné drobnosti

IMG_7253

Vyberieme fľašu, ktorú budeme zdobiť a odmeriame po obvode stuhu.
Pripravíme si aj iné drobnosti. Všetko prilepíme pomocou tavnej pištole.

IMG_7255

Na hrdlo fľaše môžeme pridať aj jutovú šnúrku alebo inú stuhu.
Teraz stačí naliať vodu a dať tam kvietky.
Ja som zrecyklovala staré umelé kvety, ktoré som našla v byte + bahniatka ♥

IMG_7420

Na fľašu môžete dať stuhu s výrazným vzorom ako je napríklad ľudový,
ale aj jemným a doplniť to výrazným kvetom alebo mašľou.

IMG_7408IMG_7412IMG_7426IMG_7439IMG_7431IMG_7445

Krásne dni jari majte!

tvorte a slnka užívajte!

Eva

