radosť tvoriť.

Vankúšik pod ruky.

Ako som sľúbila dnes opäť tvoríme čosi kancelárske. No všetci čo používajú notebooky, žiaľ majú smolu. Teda, ak máte myšku tak 1/2 je pre vás reálna. (:

S klávesnicou a myškou som začala pracovať oveľa častejšie ako doteraz. Už po týždni som pocítila nepríjemné kŕče v zápästiach. Tákže bolo potrebné, čosi vymyslieť. Po chvíľke pinterestovania som našla presne to, čo som hľadala. (:

Vankúšik pod ruky je cesta pre zdravé zápästia, ktoré často pracujú na počítači. 😀

2017-03-23-06.02.43-1.jpg.jpeg

budeme potrebovať:
filc
ihlu a niť
náplň do vankúša
nožnice

•Filc si vystrihneme (strihajte rovno! nie ako ja 🙂 Na vankúšik pre myšku v rozmere 10×14 cm a pre klávesnicu 30×10 cm.
•Prehneme na polovicu (myška-po kratšej strane, klávesnica- po dlhšej strane) a šijeme hore dole čo najhustejšie po takmer celom obvode.
•Pri posledných pár centimetroch si dáme kúsok pauzu a vankúšik naplníme. Veľkou pomocou bude lievik (ak máte drobné guličky ako ja) Náplň sa dá kúpiť online, prípadne rozpárať starý vankúš (môj prípad), ale funguje aj na drobno nastrihaná mäkšia látka.

IMG_7153

•Plný vankúšik došijeme a dobre zauzlíme. Ta-dá, vankúšik pod ruky je hotový!

IMG_7168

Vankúšik jednoducho môžete prispôsobiť pre kohokoľvek, stačí zmeniť farbu, prípadne vzor látky a nite. Iste poteší každého kancelársky počítačovo pracujúceho či študujúceho človeka. ♥

2017-03-23-06.01.11-1.jpg.jpeg2017-03-23-06.01.20-1.jpg.jpeg2017-03-23-06.02.13-1.jpg.jpeg2017-03-23-06.02.35-1.jpg.jpeg

Krásne dni jari majte !  Teplo užívajte!

Eva

 

