radosť tvoriť.

Podložka pod myš.

Ták veľa radostných vecí sa deje okolo mňa, že júj. Radosť všade. /keby tu tak všade bola aj jar • no čoskoro je už tú, aspoň kalendárne/. Prednedávnom som sa presťahovala do novej kancelárie a mám tu mega veľký stôl, kopec prázdnych stien (všetky 4 😀) a priestranné okno vedľa mňa. Je tu tak suchoprázdno. Pýta si to čosi urobiť. Tak si niečo urobíme.

Počítačová myš a klávesnica. Moje naj technické kamky v práci. Spoločníčky, pri ktorých sa stále môžem vyblázniť a nikdy na mňa nepozerajú čudesne. Trpia mojou kreativitou a čudnými slovami. Občas nepočúvajú, tak ako by som chcela. No radšej ich mám keď sú tu. ♥

2017-03-15-07.12.36-1.jpg.jpeg

na podložku pod myš budeme potrebovať:

filc
farbu na textil / fixy na textil
tavná pištoľ
štetec

Na filc nakreslíme minimalistický vzor. Odporúčam výraznú farbu a kresliť do krajov, aby pri práci bolo vašu kreativitu vidieť a výtvor neprekážal pri nových výtvoroch. Moje malé milé srdénka s bodkami mi pripomínajú srdcovku. ♥ Necháme poriadne uschnúť. Otočíme na druhú stranu a do rohov urobíme malé bodky pomocou tavnej pištole. Zabránime tak voľnému pohybu po stole. Teraz už len nájsť myš, po ktorú podložku dáme a hotovo!

IMG_6863IMG_6862

2017-03-15-07.12.26-2.jpg.jpeg

Podložka je skvelý typ na darček aj pre pánov. Dá sa personalizovať rôznymi spôsobmi. Stačí upraviť farbu filcu alebo vzor a hneď je to vhodný darúnok pre brata. (:

2017-03-15-07.12.45-1.jpg.jpeg

Čoskoro tvoríme opäť čosi počítačovo pracovné. (: ♥

Milé dni majte!
Jar privolávajte!

Eva

