radosť žiť.

Som alergik. I

Som alergik. hlavne kožný alergik. Je veľmi ťažké (aspoň pre mňa) žiť s ekzémom. Nemôžem nosiť prstienky, náhrdelníky, nič vlnené,  všetko musí byť jemné a nedráždivé. Nesmiem si lakovať nechty,  či používať bežnú kozmetiku, pracie prášky a tak. Veľa z tých vecí porušujem no len v rámci pohodlia. Do kedy je moja pokožka v OK stave. Všetko v obchode musím obzerať, či náhodou nie som alergická na to. No má to aj výhody. Nemusím umývať riady a vďaka alergii ani robiť niektoré domáce práce. 🙂

img_20170208_110444_1.jpg

Po lete som mala veľmi vysušenú pokožku a hľadala som niečo s mliekom, čo mi ju oživí. Vďaka mojej kolegyni som zhliadla Ziaju. Ako prvé ma samozrejme zaujal ich minimalistický dizajn. Ako druhé to bolo samozrejme zloženie. Neviem, presne presne, čo to obsahuje, ale viem, že neobsahuje to, na čo som alergická. Juchú! veľmi som sa potešila. Vôňa taktiež veľmo ulahodila môjmu nosu. Proste musela som to mať!

2017-02-22-07.47.10-1.jpg.jpeg

Začala som so sprchovacím mydlom. Ách tá aróma. Tak dlho vydrží a hodne osvieži pokožku. Všetko je potom tak jemné a príjemné. No proste na druhý deň som utekala kúpiť šampón. A ten, to je jedna báseň pre moje vlásky. Síce tie sú kapitola sama o sebe – kučery každý deň inak, no ziaja s kozím mliekom ich urobila pevnejšími a krásnymi! Hlavne nevyzerajú ako seno, prirodzene sa lesknú a intenzívne voňajú niekoľko dní.

Kondicionér som začala používať len pred nedávnom. A je len čerešnička na torte k šampónu. Jednoducho TOP! Krém na ruky spraví pokožku tak nežnú a voňavú. ♥ Nesmie chýbať v kabelke každej ženušky!

Vazelína nie je z rady z kozieho mlieka. Je to obyčajná neparfumovaná vazelína, ktorá je na mrazom zničené pery či lakte ako stvorená!

2017-02-22-07.47.54-1.jpg.jpeg

So Ziajou som veľmi spokojná. Ubehol už pol rok a nevymenila by som ju za nič. Nie som na ňu alergická, príjemne vonia a ozaj pomáha. Odporúčam. minimálne vyskúšať!

2017-02-22-07.47.24-1.jpg.jpeg
Ziaju s kozím mliekom zakúpite na notino.sk, 101 drogérie, Kaufland, TETA drogerie, Tesco. A možno ešte aj niekde inde.  Já som to zatiaľ videla len tam.

Ako alergik som skúšala mnoho prírodných metód ako sa vyliečiť, ale kozie mlieko mi nenapadlo nikdy. Moja alergologička bola potešená, že práve niečo prírodné mi pomáha. A taktiež veľa záleží na psychike a veľmi pekne o tom napísala Lily tuto. Súhlasím s ňou, funguje to aj takto pri kožných prejavoch.

No nedá sa povedať že úplne stále.

Pred nedávnom sme boli na čínu (čísnko.) á dala som si liči vodu. chutila báječne. No môjmu telu akosi nie. Celá som sa vyhádzala. Nohy, ruky, dlane dokonca aj tvár a krk. Mala som opuchnuté červené oko akoby ma môj muž doma bil (nebije :D).
Na tvári a krku to stále pretrváva. Je to strašne prestrašne nepríjemne. Vôbec sa necítim na chodenie do práce, vonku či čokoľvek robiť. Každý pohyb krkom mi spôsobuje bolesť. Každé oblečenie mi vadí. Neustále ma čosi kuše a mi prekáža. Je to so mnou na nevydržanie, na všetko dudrem. Och. Ako nie je to nejaká hrozná bolesť, zažila som už aj horšie. No koža bolí nepríjemne. Necítim sa dobre vo svojej koži. momentálne. . . . Nechcem sa Vám sťažovať ani nič podobné. Len chcem, aby ste vedeli, že práve liči voda je dôvodom, prečo neboli posty a všade je toho pomenej. Na miesto tvorenia postov som sa zatvorila do mojej kreatívnej izby a maľovala tašky. Fňuk. Verím, že sa mi to v blízkej dobe zlepší (už sa zlepšuje) a budé viac a viac zaujímavejších postov. Už teraz mám v mysli kopec nápadov na trilion tvorivostí… Inak dnes je deň myslenia. (:

Dobrý čas majte! a nezabudnite vyskúšať Ziaju s kozím mliekom.

Eva

Uložiť

