radosť tvoriť.

Keramická miska.

ako to rýchlo a ide a už je tu veľký týždeň a ja neviem, kde my hlava stojí. ále konečne mám chvíľku aj na toto.  ♥  nasledujúce posty boli plánované na minulý týždeň, no nejako prišla nestíhačka. Pardón. (:

pamätáte si tie detské časy, keď sme z plastelíny robili koláčiky, zvieratká a človiečikov ? ja som stále chcela urobiť krásnu mištičku, ktorá by mi vydržala večnosť. 😀 Samozrejme, že sa to nikdy nestalo. Ale teraz som si splnila taký malý plastelínový sen. Opäť aspoň na kúsok dieťaťom. ♥

2017-01-17-08.22.00-1.jpg.jpeg

budeme potrebovať:
keramickú hmotu na vzduchu schnúcu (nájdete aj v Tesco, Kaufland či papierníctvo)
brúsny papier
štetectemperové farby
nádobu s vodou
čosi kruhové na obkreslenia
nožík
sáčik
miska

z keramickú hmotu rozvaľkáme do tenkého útvaru, čo najviac podobnému kruhu. Vodou si uľahčíme prácu s touto hmotou. Priložíme čosi kruhové na to (ja som použila papier) a orežeme. Na vrch misky môžeme otlačiť čipku, ihličie alebo iné poľné kvety (ktoré iste teraz nenájdete na tom zasneženom poli 😀 )

2017-01-17-08.24.02-1.jpg.jpeg

Do misky vložíme sáčik a naňho opatrne presunieme našu budúcu misku. Necháme podľa inštrukcií uschnúť (väčšinou 12 hodín).

2017-01-17-08.23.55-1.jpg.jpeg

Po zaschnutí misku vyhladíme brúsnym papierom a nafarbíme ako sa každému ľúbi.

2017-01-17-08.22.10-1.jpg.jpeg

Teraz už len našu mištičku nájsť vhodné miesto a hotovo!

2017-01-17-08.21.39-1.jpg.jpeg2017-01-17-08.22.19-1.jpg.jpeg2017-01-17-08.21.28-1.jpg.jpeg2017-01-17-11.56.05-2.jpg.jpeg

Moja bude na nočnom stolíku (hneď ako ho budem mať 😀 )
a bude dávať pozor na moje každodenné cennosti. ♥

Krásny čas majte !

Eva

Jedna myšlienka na “Keramická miska.

Pridaj komentár

