radosť žiť.

Za november a december.

takmer som zabudla, že to už ďalšie dva mesiace ubehli a ďalší post treba napísať.

november a december boli opäť dva skvelé mesiace. síce postov bolo pomenej no o to viac boli kvalitnejšie. (:

počas týchto dvoch mesiav padali tuna ale aj na fejsbukovej stránke rekordy, z čoho sa veľmi preveľmi teším a srdečne Vám všetkým ďakujem.

2016-12-29-09.18.48-1.jpg.jpeg

♥ špeciálny kalendár na rok 2017 má momentálne viac ako 500 stiahnutí. Na instagram mi zasielate fotečky, ako krásne ste si ho dotvorili a vyznačili dôležité dátumy. Veľmi ma to teší.  Vďaka

♥ na fejsbukovej stránke sme prekročili hranicu 1ooo páčikov. ďakujém.

♥ spustili sme predaj prvých vecičiek s logom Radosť je voľba. a čoskoro pribudne čosi opäť. Už teraz sa môžete tešiť. a veľmo ďakujem za objednávky. ♥

pinterestovali sme spoločne a už je tam Vás viac ako 3000 ♥. Vďaky Vám.

♥ na stránkach želania.sk počas celej zimy nájdete sériu článkov zimnô. Váš najobľúbenejší je samozrejme tvoriví. (:

♥ splnila som si taký mini sen a pre deťúrence som zoorganizovala vianočné tvorivé dielne.

Teraz nám už len ostáva sa vytešovať z nového roka a očakávať, čo nám prinesie. (:

ozaj, nezabudnite ma sledovať na instagrame. (: kadžý deň storís a viac ako tuto.

niečo mega veľké sa chystá, tak môžete sa tešiť. už čoskoro. ♥

milý január majte!

Eva

Uložiť

Pridaj komentár

