radosť tvoriť.

Kalendár na rok 2017.

A je po vianočných sviatkoch (takmer). Verím, že ste ich prežili najradostnejšie podľa Vašich plánov no teráz je na čase pustiť sa do plánovania nového roka.

2016-12-27-04.43.37-1.jpg.jpeg

Júj, už sa teším na nový rok a ešte viac sa teším na to, čo ma v ňom čaká. Samozrejme nič  mi nesmie újsť, a aby som mala vo všetulinkom prehľad, kalendár nesmie chýbať. a diár taktiež. á pri blogovaní je plánovanie vcelku dôležité.

Už ste rozmýšľali, čo by ste chceli zmeniť vo svojom živote v roku 2017?
Totiž, ja áno.
Rada by som zmenila spôsob žitia.
zminimalizovala svoje vecičky.
menej míňať peniaze (hlavne na oblečko a tvorivé vecičky).
byť viac milá a disciplinovaná.
Jesť viac ovocia ako čokolády a naučiť sa novým veciam.
Experimentovať a viac tvoriť.

a čo VY ?

Aby sme všetko stihli zaznamenať, pripravila som si pre Vás na rok 2017 kalendár. jenoduchý, milý a môžete si ho sami vytlačiť a personalizovať. (:
teda,  kalendáre budú 2. Jeden taký na každý mesiac a druhý je predľad roka v minimalistickom štýle.

2016-12-27-04.44.05-1.jpg.jpeg

Kalendáre si stačí vytlačiť, podopĺňať o dôležité dátumy 😉
á už len zavesiť na nástenku a užívať!
Nezabudnite na nich! 😉

Hľa tuto nájdete mesačný.

2016-12-27-04.39.11-1.jpg.jpeg

a tu ten minimalistický ročný.

2016-12-27-04.39.56-1.jpg.jpeg

2016-12-27-04.38.54-1.jpg.jpeg2016-12-27-04.39.42-1.jpg.jpeg

príjemne strávené posledné dni tohoto roka ešte majte!

verím, že sa ešte v tento ročik tuto vidíme 😉

Eva

Pridaj komentár

