radosť žiť.

Za september a október.

Cií… Ako ten čas rýchlo beží. Ani som nezastihla moment,
kedy tie 2 mesiace prefrčali okolo.

Ako zvyčajne boli to veľmi rušné mesiace. Tak poďme to pošérovať.

2016-10-29-06.44.13-1.jpg.jpeg

Tákže v priebehu októbra som dovŕšial okrúhle jubileum. No 20 rokov nie je veľa, no pre mňa je to dosť. Už sa cítim staro (oproti iným mladším osobám) a už som ozaj dospelá, že dospelá. Hoc sa tak nesprávam 😀

Narodeniny boli úžasné, dostala som len samé skvelé potešenia, áno ananásy. ♥ som do nich blázon. Veľmo obľubuejm keď mi ľudia prajú pjekné slovká v tento deň. Kiež by to bolo tak aj iné dni počas celého roka. ♥ radosť nad radosť.

Najväčšou novinkou v mojom živote pre tento mesiac je moje logo. ♥ Navrhla som si ho sama a je dokonalé a krásne a nikto nemá také. LogoPríbeh je tuto. (: postupom času by som rada vytvorila merch (kolekciu) rôzných drobností s logom. No prv by som rada vedela VAŠU odozvu, či by ste niečo také chceli. ♥ budem vďačná za každunký koment od Vás ♥

Počas septembra som sa pripojila k tvorcom ej kej ej inšpirátorom na želania.sk. (: som vďačná, že môžem písať viac článkov aj na inej stránke ako tuto na mojom blogu.

logo-inspirator

Do môjho ofisu pribudla milá živá bytosť (okrem nových kolegov). Volá sa Elin a je to sukulent. a máme zo seba rádosť. ♥

A inak pokiaľ ste nepostrehli, tak mám nový mobil. 😀 a som obsessed s fotením čohokoľvek (hlavne seba) a myslím, že to aj celkom zasiahlo môj instagram. Ak ma tam nesledujete, tak rýchlo tam, aby vám nič neušlo 😀

počas jesene samozrejme nemôžem zabudnúť na ‘tradície’. ja som vytvorila to-do list na toto čarovné obdobie a musím povedať, že už aj celkom dosť som stihla urobiť. Stále ostáva čas jesene, takže ak ste ešte nezačali, teraz je ten správny čas!

0

To do list podľa Evky ♥

  •  Hokkaido krémová polievka
  •  čoskoro na instagram
  • recept tuto.
  • času ešte mnoho.
  • ráta sa aj hokkaido, že ? 😀
  • ták to  by už bolo na čase
  • stalo sa!
  • máme, červenú, voňavú.♥

wp-image-1724868362jpg.jpeg

Inak viete, že ste úžasní ? ♥

len vďaka Vám tento blog počas septembra a októbra rástol do krásy. Čísla vzrastali rýchlo a veľmi. a to len a len vďaka Vám. ♥

na fejsbukovej stránke sme mali počas októbra súťaž o harčičok. Víťazka sa už z neho vytešuje a Vy sa môžete tešiť na ďalšiu súťaž. (:

ozaj, mám nový folklórny klobúk. ak ste si ešte nevšimli (:

wp-image-420866023jpg.jpeg

dnes začína november. čo nás čaká sa nechajme prekvapiť, no už teraz Vám prezradím,
že ďalší post budem mať srdce a zahreje Vás. ♥

wp-image-1216499696jpg.jpeg

milé novembrovanie majte!

vďaka Vám.

Eva

Uložiť

Uložiť

Pridaj komentár

