radosť tvoriť.

Pod hrnček.

Už sú to skoro 3 mesiace, čo som v ofise a stále mi tu niečo  chýbalo. Konečne som prišla na to, čo to bolo. Kvietok. ♥ môj útulny stôl mi zdobí krásny sukulent, ktorý absolutne milujem. (:

na narodeniny som dostala od mojej naj kamošky podložku pod hrnček. prázdnu, čistú, nudnú. Pýtala si byť inou. Tak som ju oživila. Dala som jej srdce ♥  ááno sú inšpirované Dostim.

budeme potrebovať:
základ (podložka pod hrnček – nájdete v Kauflande, Kik, Pepco, Tedi, Tesco či kreatívne potreby)
látku (najlepšie 2 kontrastné farby či vzory)
lepidlo na drevo a štetec
nožnice

krok za krokom:
na základ rozotrieme lepidlo, prilepíme látku a pretrieme vrch lepidlom. Hoc je lepidlo biele, ono bude priesvitné. Po zaschnutí prilepíme vystrihnuté  srdiečko (alebo iný tvar) z kontrastnej látky. Opäť všetko pretrieme lepidlom.

Nezalepené okraje zložíme a ostriháme. Pomocou štetca a lepidla
nanesieme tenkú vrstvu na látku a prilepíme.

2016-10-27-11.13.34-1.jpg.jpeg2016-10-27-11.12.47-1.jpg.jpeg

Všetko necháme dobre uschnúť (najlepšie cez noc) a môžeme veselo používať. (:

Taká čiernobiela pruhovaná a červeným serdénkom oživí Váš nudný pracovaný stôl a postará sa, aby ste nemali kávové či čajové otlačky všade kade po stole . (:

2016-10-27-11.09.31-1.jpg.jpeg

krásnu čajovú jeseň majte!

Eva

Pridaj komentár

