radosť tvoriť.

Narodeninové tvorivosti.

Ako ste mohli postrehnúť v predošlom poste, milujem narodeniny a to nie len moje. Keďže tieto bolo špeci pracovné, tak som si pre kolegovcov pripravila jednohubky a minimuffiny so šľahačkou (: recept na muffiny už máte – tuto, jednohubky určite viete pripraviť no treba do toho dať kúsok seba.

a áno, tento post má rovnakú titulnú fotografiu ako predošlý. 😀 proste to súvisí aj s oboma článkami rovnako ♥

Pomocou washi pásky som ozdobila špáradla, aby vyzerali cute. ♥ a musím povedať, že nie len vyzerali, ale aj chutili skvelo. (:img_3331img_3328

 

na moju narodeninovú tortu som si vymyslela toto. Obyčajné klasické číslicové sviečky ma už nudili, tak som si vyrobila vlastné trblietavé tortové číslice.

Na ne budeme potrebovať: tavnú pištoľ (samozrejme s náplňou), glitre alebo konfety, špáradlá, papier na pečenie.

na papier na pečenie napíšeme/nakreslíme číslice. Pomocou tavnej pištole vyplníme celú predkreslenú plochu číslice/písmena. Na spodok prilepíme špáradlo. a všetko posypeme glitrami alebo konfetami. Všetko musíme robiť veľmi rýchlo, keďže horúce lepidlo rýchlo tuhne. Necháme všetko dobre utvrdnúť a vychladnúť. Zbavíme sa zvyšných trblietok a pomaly odlúpneme papier na pečenie. (:

Teraz už len nájsť oslávenca s tortou! 😀

inak ak ste nepochopili, tu nájdete video ako na to 😀

img_3100

a teraz trocha pinterestových narodeninových inšpirácií (:

jednoduchá karta,  ktorá určite poteší minimalistickú dušu ♥ (:

11f23927caad899595b374c6461178ea

párty bez párty čiapky ?! tak toto nie. Jedna malá a netradičná inšpirácia na párty čiapku. (: pom-pomy sú stále in!

ced7b1f4b56e4f76fdb32713caf0ecaf

aj keď mám 20 milujem balóny a tieto sú ozaj parádne! ♥ (:

f5286f82639f6865d9a2ea5ec745fa4b

na pintereste nájdete toho ešte  celkom dosť veľa a tvorivosti sa medze nekladú, takže je toho ešte viac! (:

ostáva už len pár dní (hodín) aby ste sa zapojili do súťaže o harčičok, ktorá je nafejsbuku. (: 

krásny október majte!

Eva

Pridaj komentár