radosť žiť.

Narodeninový špeciál • 20.

Taký čudný pocit. Tento post píšem 11.10.2016, čo je môj posledný deň keď mám 19. To znamená, že už od zajtra nebudem teenager. Už budem ozaj dospelá, že dospelá 😀 och. čudný pocit.

Mám rada narodeniny a hlavne tie moje. Je to deň, kedy sa /skoro/ všetko točí okolo mňa. 😀 v skutočnosti to tak nie je, len ja si to myslím. Ale nevadí. Mám rada narodeniny. 🙂

Toto sú moje druhé okrúhle narodeniny. Každý rok sa veľmi teším na narodeniny a odpočítavam dni. Každému hovorím, že budem mať o toľko a toľko dní, hodín alebo aj minút narodeniny. Kto má pozná, vie 😉 Tieto narodeniny sú špeci. Prvé pracovné narodeniny v práci. Úprimne, neviem, čo mám čakať a čo mám robiť. Snáď bude zajtrajšok dobrý /viac ako dobrý/ a kolegom budú muffinky chutiť. ♥ (:

Ani neviem, čo chcem napísať. Teda aj viem, no neviem to vyjadriť. #bloggerproblem

img_3100

20 rokov života je za mnou. Žijem už 21. rok života a prehlasujem, že to boli skvelé roky. Raz hore a raz dole. Tak ako každý iný.
No musím povedať, že sa cítim skvele a hlavne úspešne.
Pred rokom či dvoma som si ani nemyslela, že budem tu kde teraz som. ♥

Rozhodla som sa pošérovať s vami pár mojich spomienok (:

This slideshow requires JavaScript.

Nepodarilo sa mi nájsť všetky všetky fotky z narodenín, snáď sa niekedy nájdu ♥

Ďakujem všetkým za všetko!
♥ Aj tebe, že si tu, a toto čítaš. Ďakujem Ti! ♥

Krásne októbrovanie!

14624238_592581767593853_6385331641354551296_n

už 20-ročná Eva

inak ďalší post bude taktiež narodeninový a navyše tvorivý! ♥
a na fejsbuku je ešte stále súťaž o harčičok (: ♥

Pridaj komentár

