radosť tvoriť.

Jesenná pom•pom čelenka.

Máte radi jeseň ?
pre mňa je jeseň naj! tie teplé farby všade navôkol, litre dažďa, gaštany, posledné teplé ľúče slnka a pár spomienok na leto.
Teraz sa už len zabaliť do tepľučkej deky k tomu horúci jablkový kompót a jeseň začína. Teda už začala.

Počas leta som si obľúbila nosiť kvetované čelenky. S príchodom jesene odišli moje letné čelenky. Pýtalo si to vyrobiť nejakú jesennú. Klasické kvietky v jesenných farbách sú už mainstream. Prišiel nový trend. (ešte počas leta).

Určite si pamätáte to obodbie kedy sme brmbolce dávali všade!
Kľúčenky, na zipsy na vaky, náušnice, čokoľvek!
Á vrátilo sa to spät tak ako choker. (:
Takže dnes to bude brmbolcová čelenka v jesenných farbách. ♥

Raz-dva-tri a stanú sa z nás jesenné víly ♥

img_2972

budeme potrebovať:
vlny jesenných farieb
nožnice
šnúrku alebo stuhu

vytvoríme si brmbolce rôznych farieb a rôznych veľkostí.

story: postup ako som brmbolce urobila mám nafotený. ale kvôli mojim rukám ho sem nedám. Požičiam si jeden z pinterestu.

b6bd102b42d99c8aad2eff43ae3db255

a už len priviažeme o šnúrku prípadne stuhu. Ak nechcete, aby sa vám brmbolce posúvali zafixujte ich tavnou pištoľou.

img_3047

img_2928

Teraz už sme pripravené na jeseň!

img_2905

img_3003

img_2996

img_2957

img_2959

na fejsbukovej stránke sa sútaťí! takže mrknite tuto a zapojte sa!

img_3014

krásne jesenné dni!

Eva

Pridaj komentár

