radosť tvoriť.

Simple kľúčenka.

Kľúče. aké čudné slovo, no tak dôležitá vec.
Stále ich hľadáme v preplnenej taške.
Kvôli ním máme občas malé infarktové stavy.
No deň čo deň ich nájdeme. ♥

kúčenka je okrasa, ktorá zdobí ten zväzok kovových nástrojov na zamykanie a odomykanie zámky.
aká je tá vaša ?

moja už nie je. 😦
stratila som ju niekde na ulici. taký nahý zväzok kľúčov sa mi vôbec nepáčil.
/hoc ich je len 5/. naliehalo to, niečo vyrobiť. po dlhokánskej dobe som našla tú pravú drevenú /korálku/. teraz už len malá chvíľka a je hotovo. všetko je to také rýchle,
že ani som nevedela, kedy som ju vyrobila.
a tá jednoduchá prírodná drevená sofistikovanosť proste ladí.

img_2665img_2666img_2667img_2671img_2731img_2734img_2740

kľúče dozdobené, môžeme jednoducho s radosťou odomykať a zamykať do zbláznenia.
/kým ju znova nestratím/.
♥.

krásne už jesenné dni majte!

Eva

 

Uložiť

Pridaj komentár

