radosť tvoriť.

Výšivka na taške.

Milujem plátené tašky.  Je to skvelý spôsob, ako vymeniť igelitové jednorazové tašky za tašku, ktorá vydrží viac! a to nehovorím, len o váhe, ktorú udrží, ale aj o jej veku. Nemusíte sa starať o skladanie a vymýšľať ktovieaké rôzne metódy skladania, aby zabrala, čo najmenej miesta. A najlepšie je, že si plátené tašky môžete presnalizovať. Existuje mnoho metód ako na to. Teraz využijeme starú dobrú výšivku. (:

img_2417

 

budeme potrebovať:
plátená taška
bavlnky
ihla na vyšívanie
nožnice
kruh na vyšívanie (nemusí byť)

 

V každom dobrom kreatívnom obchode nájdete plátenú tašku.
A aj jednu /čiernu/ nájdete aj tuto.

postup:
Vyberieme si vzor/obrázok/citát a nakreslíme to ceruzou na tašku. Najlepšie niečo jednoduché a minimalistické. ♥

img_2422

 

Ja som si zvolila siluetu jeleňa. Áno viem, je to gíčové. /mám aj tričko so srnkami a jeleňmi/.  Nakreslila som si ju na výkres, vystrihla a obkreslila ceruzou na tašku. Prekreslila som ju na geometrickú siluetu pre ľahšie vyšívanie.

img_2420

Teraz už len vyšívame a vyšívame a vyšívame. (:  Neviem, či sa tak vyšíva správne, ale použila som tento systém. – tak to musí byť správne! 😀 hahaha.

stehy
Techniky vyšívania sú rôzne, záleží na zvolenom vzore.
Na pintereste nájdeme toho véľa,
až si nebudeme vedieť vybrať 😉

img_0882

Ta- dá. A môžeme nosiť do školy, na nákupy alebo len tak do mesta! ♥

img_0899img_0892img_0886img_0917img_0890img_0869

Krásne jesenné dni majte!

Eva

Pridaj komentár

