radosť tvoriť.

Kvetovaný doplnok.

Ak uvidím v obchode alebo na pintereste nejakú super mega kúl vecičku a veľmi ju chcem, prvé čo mi napadne je vyrobiť si ju.
Dokonca si myslím, že ak si to dokážem vyrobiť aj ja, tak to dokáže ktokoľvek.
Som jediná  ?  Je tu ešte niekto taký ?
Ak sa dá sa snažím to pridať aj sem na blog, aby ste si to mohli aj vy vyrobiť.
Veď keď to dokážem aj ja, tak určite aj VY!

A týmto sa chcem ospravedlniť všetkým handmade predávajúcim, že si nič nekupujem…

Toto je veľmi starý nápad. Náramok som si robila na stužkovú ešte v novembri.
Ták dlho som čakala, až ho ukážem blogovému svetu a prišiel jeho veľký deň.

Týmto postupom si môžeme vyrobiť náramok, čelenku, opasok, brošňu, náhrdelník…
. . . čokoľvek, čo vám napadne. (: a je to veľmi rýchle!

img_2246

budeme potrebovať:
umelé kvetiny a listy
filc alebo iná látka
tavná pištoľ
stuha.

img_2182

postup:

Filc alebo látku si vystrihneme do tvaru doplnku. Tento kúsok nalepíme pomocou tavnej pištole na zadnú časť stuhy.  Umelé kvietky a listy poukladáme na látku /tak ako chceme, aby boli/. Potom ich prilepíme pomocou tavnej pištole.

img_2184

Ta-dá!

img_2277img_2284

Máme hotovo a môžeme hrdo kamkoľvek nosiť!
Určite sa všetci budú pýtať, odkiaľ máte tento módny kúsok
a vy nadšene odpovedáte, že ste si ho vlastnoručne vyrobili. (:

 img_2193img_2235img_2273

img_2216img_2213

Boli dlhé, už sú krátke. /nie na dlho/

img_2289

 Ozaj, dajte palec hore tuto, aby vám nič neušlo 😉
čochvíľa sa niečo chystá.

Krásne kvetované dni majte!

čoskoro pri ďalšom poste.

Eva

 

2 myšlienky na “Kvetovaný doplnok.

  1. Dobre musím postupne, toto je tak mega nápad, že ma to už mohlo 5x napadnuť. Ach! Páči sa mi to, len tu tavnú pištol musím kúpiť.
    Evička ešte som ti chcela povedať, že tvoj blog sa mi veľmi páči, vždy mi liezli na nervy také tie blogy že furt len o oblečení, snažím na mojom blogu tomu vyhýbať a rozprávať o sebe a dať niečo druhým do života ak sa to dá, a tvoje príspevky ma moc naplňaju 🙂
    Otázka: logo si si sama robila? 🙂

    Like

Pridaj komentár

