radosť tvoriť.

LogoPríbeh.

Moje prvé logo. Už od začiatku môjho života na internete /najprv YouTube a teraz aj blog/ som túžila po vlastnom logu. Niečo také, že ak sa na to pozriete budete vedieť, že to je Eva Sabovíková, no teraz už skôr Radosť je voľba.

Smer za radosťou.

radostjevolba-3

Radosť si predstavujem ako velikánsky kruh vecí a osôb /i neosôb/, ktoré mi prinášajú potešenie. Radosť je nestála. Občas prídu chvíle prázdnoty a narušenia radosti. Vtedy treba jasne myslieť a sústrediť sa na cieľ. A ideme ďalej…

Presne toto zobrazuje logo. Raz sme hore a raz dole. Naša radosť je prerušovaná. No stále máme cieľ, ktorý chceme dosiahnuť. Mierime na neho.
Prerušovaná čiara a šíp /hoc je krivý/.

Čo sa týka písma. Vraví sa, že ak sa človeku mení typ písma, mení sa aj jeho osobnosť. Moje písmo je každých 5 minút iné a to som chcela mať aj na logu! Každá jedna čiarka je písaná mojou rukou, ktorá nie je dokonalá. Neviem pekne písať, ani nikdy nebudem vedieť a často sa mi nepáči moje písmo.Tentoraz je úžasné. /hoc nie je/ A srdiečko a bodky nesmú chýbať 😉

radostjevolba-2

Srdcové logo je taká miniatúra. Chcem mať veľké srdce otvorené pre každého /preto je prázdne,  aby sa naplnilo/ a idem si za svojim cieľom /šíp/.

radostjevolba

Písané logo znázorňuje totálne dlhý šíp 😀 ale poriadne pokrivený. Raz by som chcela mať taký šíp ohnutý do radosť je voľba. ❤ 😀
na toto nemám žiaden význam, proste som to napísala a bolo 🙂

Dúfam, že ste pochopili aspoň kúsok významu loga. (:
Čo na neho poviete? Ako sa vám páči ?

Túto kolekciu som si navrhla a nakreslila sama. Nafotila a upravila mi to sestra /ďakujem/ a teraz môžu zdobiť tento blog aj vďaka Vám.

Krásne septembrové dni majte!

Čoskoro pri ďalšom poste.

Eva

 

 

 

Uložiť

Pridaj komentár

