radosť žiť.

Za júl a august.

Už 2 mesiace bývam v novom blogu a žije sa mi tu skvele. Musím povedať, že lepšie ako predtým a to len vďaka vám! ❤

Za júl a august sa udialo mnoho vecí. Takže prišiel čas to pošérovať s vami. 🙂

Boli to 2 prázdninové mesiace, no ja som už august trávila v novej práci.
No (myslím si) stihla som toho dosť.

IMG_3642

2 tábory. Jeden biblicko anglický denný vo Vranove a druhý bežný mimo mesta s hromadou detí a slabým signálom /aj/ na internet. To sú také dva veľké íventy počas leta, na ktoré sa najviac teším a mám z nich skvelé zážitky. ❤

Úplne prvý krát vo svojom /krátkom/ živote som bola na Spišskom hrade. Hanbím sa za to, že až takmer vo svojich 20ich rokoch som navštívila túto slovenskú historickú pamiatku. Bol to ozaj skvelý zážitok a ak ste tam ešte neboli, určite zájdite! Je tam parádne! My sme tam vzali Američanov, aby aj oni mohli vidieť kúsok slovenskej krásy. Cestou späť zo Spišskej krásky sa nám pokazil v Prešove autobus. Našťastie blízko pizzerie, tak sme hneď tam zašli na večeru. Toľko zo Spišského dobrodružstva.

Okrem týchto tripov a kempov počas leta nesmeli chýbať tradičné veci, ako melónová,, kukuricová či malinová sezóna, zaváranie uhoriek, kúpanie mačky, fotošút na kláskovom poli, západy slnka a iné podobné letné samozrejmosti. Všetko ste mohli postrehnúť na mojom instagrame. ❤  (:

IMG_1456IMG_0762

Toto leto sa mi stali dve veľké nepríjemnosti. Najprv som si počas anglického tábora popálila plece. Totiž myslela som si, že dokážem byť nízka a bleskorýchla aj keď mám 19. Rana sa už našťastie krásne zahojila, no jazva /navždy/ ostala.
Presne o týždeň na to som odpadla. Po prvý krát v živote sa mi niečo také stalo. Moje prvé slová po prebudení boli, že to bol len sen a ja som zaspala. Čudné to bolo. Snáď sa mi to už viac nestane. (:

IMG_0885

Tomuto blogu sa darilo veľmi dobre. Nič zlé sa mu nestalo, ba naopak – len dobré! Táák veľa milých predobrých slov počuli uši a videli oči. A táááááákto vééééľmi Vám za to všetko ďakujem. Všetky slovká pre mňa veľmi veľa znamenajú. Milujem to, čo robím. Mám ohromnú radosť z Vás, z tvorenie, z jedenie /pečenia a varenia/ a celého života! ❤ Ďakujém. ❤

Mohli ste si všimnúť moje nové logo. Chystám celý celučičký článok len a len o ňom. Už teraz sa na neho teším. ❤

Ozaj, Vieme niečo, čo ty nie dosiahlo na fejsbuku 3000 lajkov.
Ani nevieme kedy sa to stalo. Prišli sme z tábora a bum. Bolo to tam. Ďakujeme krásne. ❤

Instagram spustil Stories a ja neviem prestať s pridávaním fotiek. Občas si aj musím povedať, že už nie, už stačilo. Je ťažké nefotiť všetko s dušou stvorenou pre zachytávanie zážitkov. Ak ma tam ešte nesledujete, tak šup šup. 🙂 je tam toho o mnoho viac ako na fejsbuku alebo tuto! aj stories tam sú! (:

Krásne septembrové dni majte!

Čoskoro pri ďalšom poste.

Eva

4 myšlienky na “Za júl a august.

  1. tvoj blog mi často prináša radosť 🙂
    a nevedela som, že spolupracuješ na stránke Vieme niečo, čo ty nie. Priznám sa, vyhýbam sa jej – jej názov mi príde povýšenecký a s tým majú kresťania problém aj bez toho, aby sa pridávali na také stránky, aspoň pre mňa osobne 🙂 vedela by som k tomu aj viac, ale chcela som len zanechať odkaz, že si šikovnica a len tak ďalej 🙂

    Like

    1. (: Už dlho rozmýšľame nad zmenou názvu a myslím, že konečne sme prišli na lepší 🙂 To bol len taký spontánny nápad, urobiť si kresťanskú stránku na fb a prvý názov, čo nám napadol. (: Snáď sa nový názov bude páčiť viac, zmena bude čoskoro. (: pracujeme aj na novom dizajne. 🙂 a ďakujem veľmi pekne za všetky ľúbivé slovká. ♥

      Liked by 1 person

  2. ďalšia zvedavá otázka: ten biblicko anglicky camp bol pre akú vekovu kategóriu? 🙂 lebo z toho mojho som už vyrástla 😀 už asi len animátorom možem byť.

    Like

Pridaj komentár

