radosť tvoriť.

Vlnený záves na stenu.

Ahojte,

na začiatku prázdnin sme maľovali, na bielo. Už takmer 2 mesiace mám nad posteľou bielu prázdnu stenu. Pýtalo to zmenu. Práve prišiel ten deň, kedy sa to stalo. Chcela som niečo jednoduché, jemné a sofistikované, niečo čo vyzerá draho, ale v skutočnosti je to za pár centov. Myslím, že toto spĺňa všetky moje požiadavky. A skvelé je, že si to môžete vyrobiť aj vy! ♥
IMG_1258

budeme potrebovať:
vlna
špajlanožnice
tavná pištoľ

IMG_1202

postup:
vlnu si nastriháme na rovnako dlhé kusy (ja som použila 2 kúsky vlny na jeden strapec, pretože moja vlna bola z tých tenších) a následne ju upevníme na špajlu viď. obrázok
Takto pokračujeme, až nezaplníme špajlu.

IMG_1214
Na konce priviažeme dlhší kúsok vlny, ktorý bude slúžiť na zavesenie.
Aby sme predišli zvlieknutiu vlny zo špajle, na koniec vlnenej časti na špajli pomocou tavnej pištole urobíme malú bodku.
Vlnu rozčešeme širokým hrebeňom a zastrihneme konce podľa vlastnej voľby.

Ta-dá a máme hotovo!
Môžeme zavesiť na stenu a kochať sa našim krásnym, lacným, jednoduchým a sofistikovaným závesom.

IMG_1256IMG_1254IMG_1252

Radostné ešte letné dni majte!

Čoskoro pri ďalšom poste.

Eva

 

Pridaj komentár

