radosť tvoriť. · radosť žiť.

Z ofisu I.

Ahojte,

na začiatok chcem Vám dať do pozornosti tento článok a chcem veľmi pekne poďakovať všetkým osobám, ktoré na tento blog zavítali. Je neskutočné vidieť tak veľa pozitívnych ohlasov, komentárov a štatistík. Radosť je na mieste! Vďaka ❤

 

Už je to týždeň čo pracujem. Áno, ja normálne pracujem 😀 aj mňa to prekvapuje a snáď mi to dlho vydrží. A nie, nepoviem Vám kde pracujem. Nehanbím sa za to ani nič podobné, no chcem mať aj súkromie. 🙂 Je to práca, čo ma (zatiaľ) baví a som s ňou (zatiaľ) spokojná. Uvidíme, čo čas neskôr prinesie…

Ale šup späť k pointe. Mám svoju ‘kanceláriu'(ofis) – stôl, stoličku, počítač a podobne. Je to všetko minimalistické v čierno – sivo – bielej farbe 🙂 a podobne by som chcela raz mať aj svoj byt zariadený. Samozrejme som si kúpila pár svojich vecičiek, ktoré mi to tam zdomácňujú. A nie všetky boli pôvodné určené na použitie ako som ich použila ja.

debnička na kvetináče.
Ako prvé ma zaujal dizajn. Krásny sivo biely vzor a dokonalá veľkosť. Táto debnička na kvetináče sa stala debničkou na kávu a čaje.
1€ – Kik

IMG_0938

dóza na čaj.
Jednoduché sklenené prevedenie dózy s plechovým viečkom, ktoré má na už zadnej strane napísané Tea. A keďže čaj mám radšej vo vrecúškach, tak toto sa stal úkryt pre kapučíno.  Toto bol ďalší skvelý kúsok, do mojej kancelárskej výbavy.
0,90€ – miestny obchod s domácimi potrebami.

IMG_0927

nádoba na čokoľvek.
Nerez je in! A rovné línie tiež! A toto sa mi veľmi páčilo hneď ako som sa na to pozrela. Čokoľvek sa stal trstinový cukor (žijem zdravo!) a tabuľová nálepka lahodí oku. (:
1,00 € – miestny obchod s domácimi potrebami.

IMG_0926

farmhouse kvetináče.
Jeden našiel svoje využitie ako zásobáreň sladkostí všakovakého druhu. A druhý bude slúžiť ako stojan na perá,ceruzky a iné písacie potreby. Taký starý dedinský plechový dizajn oživí modernú kanceláriu. (:
1€ / 1 kus – miestny obchod s všeliakými vecičkami.

IMG_0963IMG_0960

A tento môj miláčik nemá žiadne špeci využitie – prosto hrnček. Je neskutočne krásny, jednoduchý, čierny a elegantný a dokonale zapadá do kancelárskeho prostredia. Už teraz je môj obľúbenec vôbec!
1,00€ – miestny obchod s domácimi potrebami.

IMG_0918

Ak sa pýtate čo pijem v kancelárii tak sú to úplne bežné čaje, kapučíno a káva 3v1. A zrnková káva mi nechutí, preto volím túto! Aj tak na mňa kofeín nemá žiaden účinok. 🙂

 

to je zatiaľ z mojej kancelárie všetko. (:
verím, že Vás niečo inšpirovalo
a aj vy si svoje pracovné miesto zdomácnite aspoň trochu!

ofis

Pekné dni majte,

čoskoró pri ďalšom poste!

Eva

Pridaj komentár

