radosť žiť.

Letné samozrejmosti.

Ahojte,

síce je už viac polovica prázdnin za nami, no rada by som pošérovala moje smozrejmosti, ktoré mi nesmú počas leta chýbať, nech idem (takmer) kamkoľvek. Hoc som si tieto prázdniny neužila celé (už tvrdo makám v novej práci), stihla som zopár výletov a táborov! A tuto je pár vecí, čo mi pomohli užiť si leto viac! (:

kvalitný melón.

melónové mojito.

IMG_0704

ľadová káva.

rifľové lacláče.

štýlový pohár.

IMG_0709

kaktusový kardigan.

tieto deti.

vyšívané espadrilky.

dobrodružný batoh.

(maxi) šaty.

ešte je tu zopár drobností, ktoré nie sú až tak podstatné aby si zaslúžili fotku. hihi (:
napríklad ružové sandálky, mrazený mliečny rez, domáci bazový sirup, cookies, slnečené okuliare, kukurica, jarmok, západy slnka, letné búrky, grilovačky a chcela som napísať aj krém na opaľovanie, no ja ho nepoužívam …

IMG_4664

ták ešte kráásny zvyšok prázdnin prajem všetkým!

čoskoró pi ďalšom poste!

Eva

áá ďalší post bude tak trocha pracovný (; .

Pridaj komentár

