radosť jesť.

Cookies.

Ahojte,

ak ma poznáte osobne viete, že veľmi ale ozaj veľmi rada pečiem a pripravujem jedlo. Jeden z mojich najobľúbenejčích dezertov sú práve cookies, na ktoré mám úžasný (americký) recept a určite sa vydaria stále.

Ak sa pamätáte, tak v tomto poste som spomínala mojich amerických priateľov. Som veľmi vďačná, že mi tento rok priniesli chocolate chips, lebo na Slovenskú sa takéto nedajú kúpiť a s nimi sú cookies ozaj pravé americké! Áno, aj kvôli nim som sa tešila na Američanov (: Hihi. Ale je toho oveľa viac. O tom niekedy inokedy. 🙂

Na dokonalé cookies budete potrebovať:
250g Palmarín (môžte použiť aj iný tuk/maslo, no mne to takto vyhovuje najviac)
1 šálka cukru
3 šálky hladkej múky
2 vajíčka
1 lyžička sódy b.
2 lyžičky teplej čistej vody
štipka soli
200 g čokolády
hrsť orieškov (nemusí byť)

postup:
Rúru si predhrejeme na 175°C.
Vymiešame spolu cukor a maslo. Postupne pridáme vajíčka. Sódu si rozpustíme v horúcej vode a pridáme do zmesi. Nasledovne pridávame štipku soli a striedavo múku, čokoládu a oriešky.
Na plech s papierom na pečenie vytvarujeme guľky, ktoré pritlačíme lyžičkou, aby sme mali placky.
Pečieme približne 10-15 minút v rozohriatej rúre do kedy nie sú kraje hnedé.
Áá môžeme koštovať!

IMG_0613IMG_0622IMG_0624IMG_0616

IMG_0587IMG_0642IMG_0622

Môže byť ?

IMG_0647

 Ešte teplé dni majte!

Čoskoro pri ďalšom poste!

Eva  

Uložiť

Uložiť

Pridaj komentár

