radosť tvoriť.

Nápis na hrnček.

Ahojte,

tak ako aj predošlé 3 roky, tradične, aj tento sa bol v našom meste Anglický biblický tábor. Je to jeden z týždňov počas prázdniny, na ktorý sa najviac teším počas celého roka. Nie som tam ako účastník, no prekladám drobcom, aby aspoň niečo rozumeli, čo Američania od nich chcú (:  Tohto roku sme spolu s našimi americkými priateľmi boli na Spišskom hrade. Bola som tam prvý krát v mojom živote a bolo to fakt úžasné. No teraz späť k pointe.
Veľmi rada dávam ľuďom darčeky a špeciálne ak pre mňa niečo znamenajú (tí ľudia). A som veľmi rada, že som dospela k takýmto darčekom pre mojich amerických priateľov.Verím, že sa aj im páčili tak veľmi ako aj mne! (: Á čo by som bola za blogerku, kebyže nepošérujem DIY nápad ďalej s vami?! Hihi 😀

Ak chcete aj vy si vyrobiť takýto hrnček ej kej ej harčičok (po vychodňarsky!)
budete potrebovať:
smaltovaný hrnček (kúpite v každých lepších domácich potrebách – cena okolo 3€)
permanentná fixa (môže byť aj na vodnej báze)

Ako prvé si veľmi dobre premyslite, čo chcete mať napísané/nakreslené na hrnčeku. Inšpiráciu môžte čerpať z pinterestu. Je tam toho habadej!
Nakreslíme si náš vzor alebo nápis na hrnček a dáme ho do rúry zapiecť na 200°C na 20 minút.
Hrnček necháme vychladnúť. Text alebo kresbu prejdeme fixou ešte raz a postup s rúrou zopakujeme.
Samozrejme tento spôsob funguje aj s porcelánovým hrnčekom, no kontúrky na porcelánový povrch fungujú ešte lepšie! (:

IMG_9749IMG_9756IMG_9747
Pamätajte: takéto hrnčeky nemajú radi umývačku riadu a smaltované nepatria do mikrovlnej rúry. (:

a teraz trocha kvalitnejších fotiek, ktoré fotila moja šikovná sestra! (:

IMG_2088IMG_2089IMG_2092IMG_2097IMG_2099IMG_2104

 A teraz môžte aj vy svoje harčičky nosiť na letné (ale aj zimné) dobrodružstvá!

IMG_2107IMG_2109

Tak dobrodružné dni majte!

Čoskoro pri ďalšom poste.

Eva  

Jedna myšlienka na “Nápis na hrnček.

Pridaj komentár

