radosť tvoriť.

Výšivka a espadrilky.

Ahojte,

asi pred dvomi týždňami som si kúpila moje prvé espadrilky (2,95eur. Deichman). Bola som z nich nadšená, dlho som po nejakých túžila. Radosť ma prešla hneď po tom, ako som videla pár ženušiek po meste presne v takých istých espadrilkách ako som mala ja. Vtedy som vedela, že musím niečo s tými mojimi urobiť, aby nikto nemal také isté! Teda po tomto poste možno už aj niekto iný bude mať podobné 🙂 No možností je trilion.

IMG_8934

Budeme potrebovať:
ihlu na vyšívanie
bavlnku
espadrilky (alebo iné tenisky)

Postup:
Na tenisky si jemne predkreslíme vzor, ktorý chceme vyšiť a potom začneme  vyšívať (:

Vyšívala som naposledy na základnej škole. Takže som zas začala od znova. Ešte že mám sestru, ktorá mi ochotne s týmto pomohla. Totiž ona vyšíva na peračníky
(a má aj blog – tuto).
Nemala som presnú predstavu, čo chcem mať na nich. Rozhodovania bolo veľmi veľa.
Ako prvé som skúšala moje milované kaktusy. Trvalo to príliš dlho vyšiť jeden kaktus. Tak toto nie. Kvetiny. Na pintereste som našla super easy cute kvietky, no na topánke nevyzerali tak dobre ako na plátne. Nevadí, ideme ďalej! Mašle. Určite viete, že som zbláznená do mašlí kdekoľvek a kedykoľvek! Bol to fájn nápad, ale nie na topánky… aa skončilo to pri geometrickom tvare a konkrétne trojuholníkoch.
Takže čím jednoduchší vzor si vyberiete, tým sa ľahšie a lepšie (kratšie) bude vyšívať.

IMG_8942

IMG_8953IMG_8941

IMG_8950
áno, som tak červená od slnka.

Ozaj, ak máte odvahu, tak si môžete vyrobiť vlastné espadrilky.  Postup nájdete tu.

aa chcem vám véľmi pekne poďakovať
za viac ako 1000 osôbok na instagrame a
500 na pintereste. Veľmi si to cením.

Pekné dni majte!

Čoskoro pri ďalšom poste.

Eva  

 

Uložiť

Pridaj komentár

