radosť žiť.

Radosť je voľba.

Podobný článok ste mohli čítať na mojom predošlom blogu – tuto.

Nastala nečakaná situácia.
Nevedela som presne, čo chcem (typická žena), ale uvedomila som si, že keď sa raz vydám, tak už nebudem Eva Sabovíková, ale iná Eva.
Takže môj blog by sa musel premenovať.

Prešla som k premýšľaniu. O budúcnosti a o blogu.
Čo naozaj chcem ?
Chcem tvoriť, chcem žiť, chcem piecť. A zároveň dávať a mať z toho radosť.

Áno, radosť je voľba.
Čo tak radosť tvoriť ? Alebo radosť žiť ? Či radosť piecť ? Ale ja chcem všetko.
Tak to dajme do jedného vreca! – Radosť je voľba.

Už viem čo chcem! (aspoň na tomto blogu)

radosť tvoriť. – tu nájdeš všakovaké DIY postupy.
radosť žiť. – tuto nahliadneš do môjho života.
radosť piecť. – tuná budú recepty na pečenie (možno aj varenie).

A niečo predsa ostane zo starého blogu okrem mňa 🙂

Krásne letné dni majte!

Čoskoro pri ďalšom poste.

Eva  

 

Uložiť

Pridaj komentár

